Minikmucizemmmmmm Merhaba hanımlar mememde sislik var agrı yapıyor ve emzirmeyi bırakalı 1 yıl oldu randevuda bulamıyorum korkuyorum kötü bişey cıkmasından basına gelen varmı acaba böyle Bi durum dün gece duşta masaj da yaptım daha cok sancı yapmaya basladı 😔😔😔
Panikatakanne Minikmucizemmmmmm merhaba sancı varsa inşallah kötü birşey değildir diye düşünüyorum ama tabiki yine de genel cerrahiye görünün bazen hormonal olarak o tarz şeyler olabiliyor adetiniz yakınsa bundan kaynaklı olabilir ya da süt birikmiş olabilir benim teyzemde aynı durum oldu üstelik çocukları 12 yaşlarında falandı memesinde şişme ele gelen kitle ve sancı şikayetleri vardı doktora gitti gerekli tetkikler yapıldı bir şey çıkmadı çok şükür doktor emzirme döneminde memeni tamamen boşaltamadığın için orda süt kitle oluşturmuş demişti ilaç kullanmıştı geçmişti şuan üzerinden çok zaman geçti çocukları hatta 20 li yaşlarda bir sıkıntısı yok çok şükür inşallah sizinkinde de bir sıkıntı olmaz
sendrom58 Minikmucizemmmmmm benimde emzirmeyi bırakalı 2 seneyi geçti iki göğsümün belli yerleri şişip yanıyordu böyle bir acı yok ama dokunqmıtırum resmen. Genel cerrahiye gittim ultrasona girecegim kasımın 6 sında. Elime sert şişlik geldi ama korkuyorum..
elifsen398_ Minikmucizemmmmmm emzirmeye bırakalı 1 buçuk sene oldu benim adet dönemine yakin şişer agrirdi doktora gitmişim acil biseu görmediği için ultrasonu 3 ay sonraya verdi neyse aynı anlattığınız şekilde oldu çok ağrıyordu sismisti içinde sanki şu balonu vardı bu sefer hemen sıra alıp tekrar gittim 1 haftaya verdi kist olabilir dedi girdim ultrasona meme duvarlarında büyüme var dedi bana 3 ayda 1 düzenli ultrasona gireceğim yani sehir hastanesi olduğu için seninle tam konuşmuyor hızlı hızlı dediğinden anladığım buydu mutlaka gidin sizde çok geçmiş olsun
Panikatakanne Minikmucizemmmmmm merhaba doktora gittiniz mi acaba nedir durum inşallah her şey yolundadır yazarsınız diye beklemiştim ama yazmadınız
Minikmucizemmmmmm Panikatakanne yaaa inşallah benimde oyle bişey cıkar daha önce kaburgamın üstünde iyi huylu kist vardı aldırmıştım ama o bekarken bile vardı evlendıgım sene ameliyat oldum sımdı aynı taraf ta bide 2 gunde ortaya cıktı kafama takmamaya calısıyorum ama işte yınede korkuyorum yarın genel cerrahiye gidicem inşallah benimkide öyle bir şey çıkar
Minikmucizemmmmmm sendrom58 bende belli etmiyorum eşime falan ama bende korkuyorum inşallah ikimizinde korkusu bosa cıkar Allah acil şifalar versin inşallah inşallah güzel haberler alırız
Panikatakanne sendrom58 inşallah sizinkinde de bir sorun yoktur güzel haberlerinizi yazarsınız buraya
Panikatakanne sendrom58 yani çok şükür tanılı değil ama benim kendime yakıştırdığım bir şey çok evhamlı olduğum için 😅
Minikmucizemmmmmm elifsen398_ bugun bende genel cerrahi polikliniğine gittim pazartesine ultrason gunu verdi fakat ben agrı da okadar dayanamazdım acile gittim muayene oldum yuzeysel ultrason çektiler iltihap birikmiş ödem yapmış oyle soyledi doktor 2 farklı antibiyotik verdi tabi yıne pazartesi ayrıntılı ultrasonada gircem birazda olsa içim rahatladı
elifsen398_ Minikmucizemmmmmm o ağrı sırasında ben acilde bisey yapmazlar diye gitmemiştim ultrasona girdiğimde ise o şişlik falan inmişti benimkinede o an baksaydi belki bisey görürdü inşallah sadece iltihaptir dediğiniz gibi hayırlı sonuçlar alirsiniz