Nika
Canmete
Kızım çok gazlıydı. 1-1,5aylıkken falan gazını rahat çıkarsın diye yüzüstü yatırıyodum koltuğa. 2buçuk aylıkken gece uykusunda da yüz üstü yatırmaya başladım. Sırt üstü yatırdığımda ayaklarını vuruyodu hep gazdan uyanıveriyodu. Yüzüstü yatınca hem midesindeki gazı hem bağırsağındakini daha rahat çıkarmaya başladı.