Bebeğim 5 aylık 1 haftalık oldu doktorum tadımlara başlayabileceğimizi söyledi fakat bakıyorum araştırıyorum kimisi tek öğün veriyor saat 11 civarı kimisi 11.00-15.00 olmak üzere 2 öğün veriyor sizler neler yapıyorsunuz kaç öğün tadım veriyorsunuz 🧐🧐👋🏻