ezgi2036 Karacahanim bende var chicco marka sapasaglam biraz renk solmasi var sadece o kadar sorunsuz calisiyor direksiyonu da var onunde muzikli cok egleniyordu zamaninda 😂 500 tl verebilirim
Karacahanim Merveeemeeliss yok bildiğimiz yurutec ariyorum. Ben iş yaparken de içinde durabilsin istiyorum
DenizAsaf Merveeemeeliss yürüme arkadaşı ne kadar satıyorsunuz her hangi bir sorunu var mı bir de yer neresi acaba ?
Elbet1gunn Yaa geçen gün verecek kimse bulamayınca çöpe koydum daha yeniydi keşke 1 hafta önce açmış olsaydız postu ücretsiz gonderirdim 😏
Deletedmom_114 Karacahanim Bsnde var isterseniz size modeli atayım ücretsiz gönderirim ama kargo ücreti ne kadar tutar bilmiyorum 🤷♀️
Aselnova Karacahanim ben kizimin örümceğini sifirini 250 aldım trendyoldan karışmak gibi olmasın ama uyguna var çok kullanislilari