Ftmysf1007 benim oğlumda 3 ay 3 günlük. Elleri hep yumruk ama emerken yakama yapışıyor bazen saç telime yapışıyor. Battaniyesini falan tutuyor ağzına götürüyor. İnce ve yumuşak şeylere dokunuyor ama eline bir tık kalın bir şey verince kesinlikle tutmuyor. El tanıma dönemi 2. Ayda başlıyor bu arada. Oyun halısında kule var. Kulenin ışıkları dikkatini çekiyor. Altında da oyuncaklar var. Ellerine yakın olan sağ ve sola vuruyor ama ortadakine kesinlikle dokunmuyor. Sadece vuruyor bu arada asla tutmuyor. 1.aydan beri halıya koyuyorum. İlk zamanlara göre tabiki baya geliştirdi kendini. Onun dışında bir de yattığı yerden kalkmaya çalışıyor. 30-40° kadar kalkıyor. Ellerini tutarsak daha fazla kalkıyor.
Yumruklarını emmesi normal bu arada. Hatta ellerini ona gösterin. Elini tanımasına daha yardımcı oluyor. Ellerini yumruk yapmasının kiloyla alakası yok. Oğlumun kilo alımı çok iyi.