Egemeneslihan 2 aylik 9 günlük olduk kızım artık günde 1 kere kakasını yapiyor emiyor sadece ek besin vermiyorum doyuyorda süt de var ama kakası azaldi
dilarakilic Egemeneslihan anne sütünün %99 u barsaklarda emildiği için kaka yapma sayısı azalır hatta arkadaşlar da söylemiş 10 güne kadar yapmaması normaldir. Tabii eğer çişli bez sayısı yeterli ve bebek huzursuz değilse :)
Mintpink11 Egemeneslihan benim de bebeğim 2 ay 10 günlük önceden günde 5-6 kez kaka yapardı son zamanlarda günde 1 hatta 3 günde 1 yaptığı oldu yediklerinin çoğunu kusarak atıyor. Doktora sorduğumuzda normal dedi hatta bu durumlarda biz anne sütü öyle yarıyor ki posasını bile kullanıyor deriz dedi 😊
yildizmom-2023 Egemeneslihan normal tabiki benimki de mesela ilk ay hergun kaç kere yapardi şimdi günde 1 kere de oluyor 2 günde 1 de olduğu oluyor sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar bile normal diyor doktorlar
Efnnan-66 Egemeneslihan benim bebeğim 2 aylık ilk başlarda haftada yapiyirdu şimdi 2 güne bir yapiyor
Egemeneslihan Mintpink11 evet bizde de kusma var bir anda kesilince dedim acaba sütüm yetmiyor mu mama alacaktım dedim bi sorayim bizde 2 ay 10 günlüğüz