irva Tubacnr0 Genel olarak bakıldığında biraz erken evet ama bazı çocuklar erkenden bırakıyor istemiyor.Benim oğlumda 2.5 yaşında bıraktı.
Belcim30 Tubacnr0 uyumalı daha küçük benim kızım 2.5yaşında her öğlen istese istemese yatırıyorum uyumayınca çocuk huzursuz ve bitkin oluyor
livanurvealpinannesi61 Tubacnr0 kızım 2 yaşına girince öğle uykusunu bıraktı. Erken değil uyumak istemiyorsa bırak uyumasın demişti çocuk doktoru. Zorla uyutmadım hiç.
Mnli Tubacnr0 1 yaşından beri uyumuyor benimki maalesef hasta değilse araba ya da bebek arabasında değilse uyumuyor akşam 8 de yatar sabah 7 de kalkar 4 yaşında olcak önümüzdeki hafta
Ahsenimltm Tubacnr0 benim kızım 2 yaşında bıraktı her çocuk farklıdır 5 yaşına kadar uyuyand var 2 de bırakNda