Benim oğlumda 4 aydan beri kucağımda oturtuyor tutuyorum tabi ana kucağında da kafasını kaldırırdı öyle sonra yere yatırıyorum ellerinden tutup kaldırıyorum oğlum oturdu diyince kendi de seviniyor 😃 heyecanlanıyor mesela döndüğü zamanda oğlum döndü diyordum onda da heyecanlanıyor şimdi oğlum 4 ay 24 günlük arada koltukların köşe kısımına oturtuyorum tabi sallanıyor az daha desteksiz oturamıyor birde e bebekten su vakumlu oturak aldık onu sevemedi bir türlü içine girince çıkmak istiyor