Oburiks evet ilk başta aynen öyle yaptım. Tabağı koydum eliyle yesin dedim. İki parmağı ile tutup yiyordu hala yiyor. Ama çatalla yemiyor. Yumuşak şeylere şuan oğlumda batırıyor belki 3 denemede 1 kere. Ama mesela erik, armut, üzüm gibi meyveleri kesip veriyorum 5-6 xenemede 1 kere batırıyor belki. Ama yemek verdigimde 3.-4 denemede batırıyor ama ağzına götürmüyor. Bardakla kendisi içmeye çok meraklı ama veriyorum her yer şu oluyor diye vermedim boş bardak veriyorum içine belki 1-2 yudumluk şu meyvesuyu artık herneyse veriyorum içmeye çalışıyor birazı ağzına birazı üstüne 😂