O boyun pişiğinden öyle çektim ki hala çekiyorum.. Çok tükürüklü bir oğlum var mı desem salyaları çok akışkan mı desem 😂 Bir anda dört diş çıkardık yine aynı salyalar 10 aylık olduk yine ayni😳7dişimiz var yine aynı🤕 Acaip diş döneminde olan bir evladım var sanırım o Ne demekse🥰 3 aylıkken başladı hala devam ediyor.İlk zamanlar kuruyordu kanıyordu üstelik gece de çok kaşıyordu.Doktorum ilk besin alerjisinden şüphelendi alerjisi yok.Kuruyemiş vs tüketme dedi bana emen bir bebek tüketmedim hala aynı.Neyse öyle öyle derken sudocream den başlıyayım güzel bir krem iyiki almışım ama bir süre Sonra kurutuyor o bölgeyi ılık su ile temizleyip sürün hatta her duştan Sonra aklınıza geldikçe de.Ama kurutuyor bir süre Sonra dediğim gibi.Sonra kurutuyor falan derken bepanthol sensiderm çok rahatlattı nemli bıraktı ama tedavi olmadı elbette.Doktorum kortizonlu krem önerdi kullanmadım açıkçası biraz daha bekle bekle derken iyiki de kullanmamışım zaten son çare kullanalım demişti.Neyse desitin mavi krem kullandım birinin önerisi ile bir arkadaşımın yok o hatta hiç fayda etmedi.Bepanthol bittikçe aldım ama,çünkü nemli olması oğlumu rahatlattı.Bir görseniz boynu kesilmiş gibi idi yavrumun..Görüntü öyle idi.Başka ne kullandım,Bepanthol pişik önleyici merhem o hiçbir etki etmedi. bebe yağı sürdüm duştan Sonra yine aynı şekilde.Zeytinyağı sürmek aklıma hiç gelmedi açıkçası.O bölgeyi temiz tutmalısın,ve tükürükler değmemeli.Gün de kaç kez önlük değiştiriyorum bir bilseniz.Şu an iyiyiz ama geçti sayılacak kadar az.Hala bir tabaka var gibi hafif hafif arada kızarıyor tükürükleri değince.Sanırım tükürükleri yaktı orayı,demek istediğimi yaşayan varsa anlayabilir.Kortizonlu kremi yine açıkçası kullanmayı düşünmüyorum.Umarım tamami ile kaybolur 🥰 Direk net yardımcı olamasamda yaşadıklarımı kullandığım kremleri anlattım canım.Geçmiş olsun.