Ben hamile iken mecburi kullanmıştım agumentin vermişti ama o zaman piyasada klamoks vardı hiç bir sorun olmadı çok şükür, doğumdan 2 ay sonra da bağırsak enfeksiyonundan dolayı kullandım kendi çocuk Dr muz kullanabilirsin sütten enfeksiyonungeçmesi daha kötü, hicbisey olmaz emzirmeyi kesme demişti bende öyle yaptım ve hiç sorun olmadı, bence de kullanın ve emzirme aralığı yapmayın