Kızlar merhabalar
İlişkiden sonraki 15.gun bugün adetimde 3 gün gecikti idrar ile test yaptım hiç bir şekilde ikinci çizgi yok.kesin yoktur değil mi böyle bu vakitler yok çıkıp sonradan var çıkan oldu mu kan verebilecek durumda değilim iki ufak çocuğum var zaten herkesin başına illa gelmiştir lütfen tecrübelerinizi yazar mısınız 🤲🏻