zeynepefecik canım şu an 6 aylık oluyoruz o günden sonra memeye bağlandı asla mama içmiyor zaten ek gıdaya da başladık ondan çok üstelemedim memeye bağlandığı için elhamdulillah sütümde arttı anne sütü içsin ne yapayım dedim dk başı emziriyorum tek kötü yanı dışarı çıkınca mama verebiliyordum şimdi sürekli emzirmek için yer arıyorum + geceleri mama içince 2 kere kalkıyordu şimdi 4,5,6 kalkıyor sabaha kadar 😒