Gamzekuzucu bakın benim oturduğum yerden yola çıkıyorum belki hanımefendi de öyledir. Benim oturduğum yere taksi gelmiyor, kargolar gelmiyor. Hastaneye dolmuşla gitmek zorundayım ve burdan yarım saatlik mesafede ve ben gidiş geliş 60 tl veriyorum. Eşi belki çok zor şartlar altında çalışıyor belki eve ekmek alacak bile parası yok belki daha maaşını almadı ve eşine para veremedi belki evlerinde yicek ekmek bile yok şuan. Bunları düşünün böyle gereksiz yorum yapıp kalp kıracağınıza bi dua edin. Benim eşim daha maaşını almadı evde sadece yiyecek ekmek var mesela? Ne diyeceksin 50 tl kenara at mı diyeceksin bunun çocuk bezi var masrafı var herşeyi var. Borçlar var, su elektrik faturalar var. Nice durumları olmayan insanlar var