oykumoms Hanımlar koltuktan düştü ardından iki sefer kustu şu an hastaneye gidiyorum ama aracım olmadığı için otobüsle gideceğim biraz vakit alacak endişelendim haliyle Bir de şu an uyku saati olduğu için uyudu kucağında uyandırmalı mıyım bişey olur mu çok korkuyorum
irva oykumoms Uyutmamalısınız uyandırın gözlemleyin.Taksi falan yok muydu ? Otobüsle uzun sürer mi gitmeniz ? Çok geçmiş olsun.😔
Erdemalp oykumoms kusmus sakin uyutmayin. Uyursa uyandırın. Dalmasina müsade etmeyin. Geçmiş olsun umarım birşey yoktur.
Oburiks oykumoms Uyandırsan iyi olur herhangi bir şey varsa bilincini kaybetmez en azından ama yaklaşmışsan artık orada uyandirirlar
oykumoms irva üzerimde nakitim olmadığı için otobüse yetecek kadar para var o yüzden otobüse binmeyi düşündüm ilk
oykumoms Oburiks yol uzun maalesef bir de evim durakları çok uzak duraklara kadar yürüyorum oradan otobüse binip gideceğim
Oburiks oykumoms Canım uyandır o zaman kesinlikle , her ihtimale karşı uyanık kalması daha iyi . Düşmelerde kusma iyi bir şey degil maalesef Çok geçmiş olsun 🌺🫶🏻
Mamaaaaa Beslenme sonrası kusma mı? Yoksa fışkırır tarzda değişik bi kusma mı? Gidene kadar takipte olun gözlemleyin
oykumoms Mamaaaaa zaten sabah pek kahvaltı yapmamıştı o yüzden mama vermek istedim içmedi karnı da açtı yani
Cocukgelisimcimomy Mamaaaaa bizim bir arkadaş fenalaştı bir ara ambulans görevlisi baygınlık yaralama vs yoksa gelemeyiz demişti okulda olduğumuz için ısrar sonucu zar zor geldiler . Hepsi öyle mi bilmiyorum ama
Mamaaaaa Gamzekuzucu olmayabilir mesafede uzakmis olan parası da yetmeyebilir kadının zaten canı burnundadir ne saçmalıyorsun
Cocukgelisimcimomy Gamzekuzucu inanır mısınız insanların kocaları eve ekmek getirmek için çalışıyor bazen uzak mesafede oluyor
Beraninannesii oykumoms Bulunduğunuz konuma ambulans çağırın bence daha hızlı olur vakit kaybetmeden mudahele edilir.