Yürüme arkadaşı alıp almamaya kararsız kaldım. Yürümeye hevesli , 10 aylık. Kullanışlı mı işe yarıyor mu ? Emeklemedi galiba direk yürümek istiyor, emeklemeye uğraşmıyor yürümeye çabalıyor. 5-6 adım atıyor aslında . Kararız kaldım yürüme arkadaşına ihtiyacı var mı şuan. Bu arada tek bakıyorum yürüme çalışmaları yaptıramıyorum karşımda bebeği tutacak kimse yok çünkü 😅 koltuktan bana geliyor ama çok sağlamcı kendini direk bırakmıyor henüz , çok detaylı yazdım ya kusura bakmayın kullanan arkadaşlar var mı ❤️🙏🏻