ysmnikra Arkadaşlar 3 aylık korunması iğnesi vuruldum 1 buçuk ay oldu şuan 15 gündür adet görüyorum normalde 6 gün olurdu sadece neden böyle oldu acaba bilgisi olan var mı
nazlimom_ ysmnikra yan etkilerinde adet düzensizliği yapıyor belki ondan olmuştur ya da yeni vurdurdugunuz icin ilk aylar düzensiz olabilir