Merhaba 3 aylık bebeğim var ben hala doyup doymadığını anlamıyorum. Mama ve meme şeklinde gidiyoruz ne kadar mama içerse içsin ardından emiyor veya tam tersi günde 4 öğün 90 cc mama veriyorum fakat öncesinde emzirsem dahi bağırarak ağlıyor mama bitince 90 yetmeyince 120 de verdiğim oluyor fakat onda da böyle ağlıyor doktora sorduğumda doyma hissi yok su an 90 ver 120 çok reflüsünü artırır dedi ve evet reflüsü de var. Bir de mesela hala yenidoğan gibi saatlerce emziriyorum kendisi hiç bırakmıyor bazen 2 saat aralıksız emzirdiğim oluyor bu sürede emerken uyuyor uyanıyor emiyor ne yapacağımı bilemedim açıkçası sütüm de çok yok baştan beri 40 cc su an anca çıkıyor toplam da ne yapmalıyım sizce gerçekten doymuyor mu? Bazen saat başı yarım saatte 1 emzirdiğim de oluyor en az 45 dk emziriyorum ama gerçekten çok yoruluyorum ben de ne yapmalıyım sizce