Mrymboz ayy nasıl fiyatlar onlar öyle ya ben lcw ya gidecektim sitesinde fiyatlara baktım inanamadım. Dün pazara gittim kumaşları kaliteleri okadar güzel ki büyük kızıma iki kışlık tayt iki triko takım bi sweat küçük kızıma bi tane 3 lü takım ceketli filan iki tanede ikili takım aldım hepsine 1300 verdim