Merviannecik 15 günlük bebeğim 3 marka denedim canbebe babyturco sleepy hepsinde üstüne kaka çiş geçti neyi kullanmalıyım
Tugbayildizz Merviannecik ben başından beri molfix kullanıyorum kızım 3 aylık. Arada bir bizde de oluyor sızdırma burada okuduğum kadarıyla ilk 6 ay her marka sızdırıyor anne sütü ve mama kaynaklı kaka sıvı olduğu için. Bende ek gıdaya geçmeyi bekliyorum geçecek mi diye 😂
Asyaveannesi04 Merviannecik İlk doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum ne sızma ne taşma ne de koku sorunu yaşamadım 22 aylık olucak kızım
Elifce42 Merviannecik bağlarken üst ve ön kısım arka ön kısmı içe doğru katla yanlardaki kenarıda dışarı çıkar hep öyle sızdırmıyor
nrcndmr Merviannecik Molfix kullaniyorum yalnızca 3 defa taşma oldu o da sıvı kaka kenardan degil arkasından çıkmış . Kızım cok hareketli , normal karşıladım 😂 2.5 aylığız şimdiye kadar tecrübem iyi yönde
Cisemcagan17 Merviannecik bim masasındaki jenny willy bezlerinden çok memnunum kremli olduğu için pisikte yapmadı bebegimi
twinsmomaa Merviannecik Prima premium care kullanıyoruz 1 aylık oldu ikizlerim hiçbir sıkıntı yaşamadık şu ana kadar bazen uyurken kaldırmıyoruz bezimiz komple doluyor ona rağmen hiç taşma olmadı 🙏🏻
Busraata33 Merviannecik acaba bezi bağlama şeklinizden ya da büyüklüğünden olabilir mi,Baby turcodan çok memnunum bez büyük geliyor biraz o halde bile hiç sızdırmıyor.Molfixde deneyebilirsiniz