Mayıstan beri diyetisyen ile çalışıyorum 76,8 kilodan 67,1 kiloya düştüm. Eve vücut analizi yapan tartı aldım ve diyetisyenimin önceden verdiği listeler ile evden kendim devam edeyim diye düşündüm. Bu şekilde diyetisyene gidip sonrasında kilo vermeye devam eden oldu mu acaba aranızda ? 🙃