Bebeğim 6 aylık. 7ye doğru irelliyoruz. Ama bir türlü uyku düzeni yapamadım. Genel olarak 10da gece uykusu başlar 7-8 gibi uyanır. Ama gece de 2-3 defa kalkıyor. Bazen 30ml mama içiyor, bazen onu da istemiyor ama emziği çıkarıp parmak emiyor. Sonra parmağı da çıkarıp yine ağzını açıp bişeyler arıyor. Mamayı tekrar verdiğimde de yemiyor. Su verince de tekrar uykuya dalmıyor. Böyle yarı uykulu gözleri süzülerek inatlaşıyor. Dün gece 12den sonra her saatbaşı mızmızlandı, 3ten 5e kadar da uyanık kaldı🤦🏻♀️ resmen sinirlerim oynadı gece vakti. Ağlamıyor, uyanınca da sakin sakin yüzüme duvara felan bakıyor. Sorun ne anlamıyorum. Uyku damlası gibi birşey önermişdi doktor, melatoninli ama vermemeğe inat ettim. Şimdiden öyle bişey yapmak istemiyorum ama gecemiz de böyle. Gündüz 2 ve ya 3 defa uyuyor. Her uyku arası 2-3 saat uyanık kalıyor.