defnes32 Doktor birkaç ilaç yazdı içtikten 2 3 saat emzirme dedi kızım 2 buçuk yaşında ilacı içtikten sonra 45 dk sonra emmek istedi ve emdide ne gibi sorunlar olabilir acaba Yaşı büyük 2 3 aylık değil sonuçta
Deletedmom_112 defnes32 yani doktor emzirme dediyse vardır bir bildiği defnes32 emdide ne gibi sorunlar olabilir Artık onu gözlemleyerek sen göreceksin İnşallah bir sorun olmaz
MeetJoeBlack defnes32 ilaç neydi acaba , etken maddesini e-lactancia sitesinden sorgulatabilirsiniz. Ordan düşük risk çıkarsa sorun olmuyor.
defnes32 Deletedmom_112 inşallah bir sorun olmaz bilmiyorum ama zaten yatağımdan kalkamıyorum bakacak kimsemizde yok çevremizde az emdi zaten sütte yok o kadar
defnes32 Deletedmom_112 inşallah bir sorun olmaz bilmiyorum ama zaten yatağımdan kalkamıyorum bakacak kimsemizde yok çevremizde az emdi zaten sütte yok o kadar