sila Anneler merhaba, instegramda gıda dedektifinde bebeivita mama var. Almanydaki mamada sadece anne sütü benzeri laktoz var. Buradakinde şeker, glikoz şurubu ne ararsan var. Ordakiler bebek, buradakiler uzaylı sanki... Çok sinirim bozuldu okuyunca.
Ahanife sila maalesef ki ülkemiz bizim çocuklarımızın sağlığı düşünmüyorlar bebeğime mama vermiyorum ama çok üzülüyorum diğer ülkenin çocukları bebekleri bin kat daha değerleri ama bizim bebeklerimiz çocuklarımız sağlık konusunda o kadar değerli değil çok üzülüyorum halimize
Okyanusolmak sila evet ben de duydum. Humana çayından sonra bu ikinci 😡 üçüncü dünya ülkesi olmak böyle bir şey işte
karlar sila Ben aptamil kullanıyorum ama bunu yazarken de, bebivita kullanan anne ve o mamayı yiyen bebekleri düşünüyorum, lütfen anneler yedirmeyin şu ne idüğü belirsiz mamayı.
sila Didemm91 Değiştir kardeşim verme, glikoz şurubu nişasta şeker ne demek ya. Çok üzücü. Bebelac bak uygun fiyatlı mamalardan içeriği en temiz o diye biliyorum.
Melikeakiner Sinirin bozulmasında haklısın, kullanmayın bu mamayı zaten. Glikoz şurubu ne demek ya. Uygun fiyatlı mamalarda içeriği en temiz bebelac zaten.
tczehra [bilinmeyen] neden yapıyorlar bizim bebeklerimize bunu bilmiyorum almayın anneler dikkatli olun lütfen
Ahsen-ece240419 Arkadaşlar ben baby goat kullanmaya başladım gayet de memnunum zeytinyağlısı çıkmış onu da denicem hem yerli üretime destek 👍
yldrm986 sila bebivita hipp in ürünüdür,benim teyzem gıda mühendisi hipp te, kavanoz mama hiç önermiyor mutlaka katkı maddeleri kullanılıyor demişti bana, uyarı için teşekkürler ben de dışarı çıkınca yanıma almıştım birkaç kez😔
Eliffy Okyanusolmak tşk ederim gıda dedektifini takip ediyorum ama bu gönderi gözümden kaçmış. Doğumdan hemen sonra yarım kutu kullanmıştım. Şekerinin bol olduğu tadından belli, şeker de sütü artıran baş etken 🤷🏻♀️