Kızlar çok zor durumdayım. Kızım bildim bileli inatçıdır, bir şeyi yapma dersek güle güle yapar, yüz ifademizin değişmesinden hoşlanır. Ama bu sıralar her hareketi ters. Yapılmaması gereken her şeyi yapabilir mi bir çocuk? Tuvalet eğitimi verdim yüzüme baka baka güle güle çişini altına yapıyor. Masaya ayak konmaz diyorum güzellikle ikna etmeye çalışıyorum, ayağıyla yemek tabağını karıştırıyor. Sertleşiyorum kahkaha atıyor. Gerçekten kafayı yemek üzereyim.
Sizdeki problemler neydi nasıl çözüldü?