Kızlar bebeğim 6 günlük. sezeryan oldum haliyle sütüm hemen inmedi ve sarılık başlangıcı oldu. Sarılıkta beslenme olmadan daha da artan birşey olduğu için mamaya başlamak zorunda kaldım. O süre zarfında sütümü de hiç es geçmedim tabi hep memeye bir şekilde tutturdum. Tutuş doğru arada damaklıyor da ama biberon kadar hızlı gelmediği içim çabuk sinirleniyor. Sütüm daha daha yeni yeni akmaya başladı. Meme de damaklarken hissediyorum ama ya doymuyorsa hissi çok oluyor. Ve yine mamaya yönelmeye çalışıyorum. Uzunca süre tutmaya çalışıyorum memem de. Sütü gelen arkadaşlarım siz kaçar dakika tutuyorsunuz memeniz de kendiler mi bırakıyor nasıl oluyor ? Siz mi uyandırıp emziriyorsunuz🥹 bu beslenme işi cidden çok zor bir süreçmiş 🥹 ben gibi olanlar bu durumu nasıl atlattı lütfen yardımcı olun