Kızlar doğumdan sonra bağırsak sıvısı ile karşılaşan var mı doktor emziriyorum dedu ilaç iğne ve vermedi fitilde geçirmez dedi. Doğum zor muydu dedi, karnıma baastirdilar eve gelince aklıma geldi napcami bilmiyorum akıntı çok fazla artık yoruldum doğumdan sonra vajinam normale giremedi et parçası çıktı onunda yakacakmis