Mamaaaaa Herkes kiloyu takar bende boyu 🫠 bebelerinizin boyu kaç benim yavrum kısa mı birden atar mı acaba. 9 ay 19 günlük 71 cm zaten tam ölçemiyor da bu civarda. Gördüğüm bebeler hep uzun, karşılaştırma değil merak ettim 🥲
kolonyalimendil Mamaaaaa boy genetik bi durum tabi ilerde birden uzayabilirde ki persentil tablosuna göre bebeğinizin boyu gayet iyi ☺️ benim eşim 1.90 mesela ailesindeki herkes uzun bende kısa değilim ama oğlum eşime çekmiş yani en son 78cm di 11 aylık olmadan önce ☺️
momofdragon Mamaaaaa 9aylıkken bizim de 71cmdi. Suan yasına girdi 76cm.. kilo alması durmasına ragmen boy uzayabiliyor bazen.. tabi birde kendi persentil değerlerinde bakmak lazım.. Allah saglık sıhhat versin.. bunlar sadece sayı cook takmamak lazım 🥰😇
Merve1994Baris 11 aylık 80 cm ama bu biraz genetikte bence takılmayın boyuna erkek bebekler ilerde özellikle liseye geçince falan çok uzuyorlar bir anda
Mamaaaaa Merve1994Baris Evet genetik yinede ben ortalamaya göre kısa olmadığım için kızımda 170 falan olsun istiyorum 🥲 tabiki öncelik sağlık uzar da büyür de hepsi gelir geçer Allah’ın izniyle, başından beri böyle kısa gidiyoruz boy birden atar dediler, öyle işte analık delilik bilirsiniz🥲
Merve1994Baris Mamaaaaa uzar emin olun ilerde bende eşimde uzunuz ondan birazda erkek bebekler kızlara göre daha uzun oluyor benim abim liseye geçene kadar sınıfın en kisasiydi şimdi 1.87 :)
Ecem__ Merve1994Baris benik de erkek kardesim kisa gobelliydi herkes bu kisa olir desi suan kapiyla esit masallah takilmayin boya erkekler sonradan uzuyor kizlarda uzar uzar durur
prensesikizler Mamaaaaa benim 9 bucuk aylik ikizlerim var biri 72 cm biri 65 cm boy bu uzar diyorum takılmıyorum.
annedemir Mamaaaaa eşimle ben pek kısa olmadigimiz halde benim bebegim de bu foruma göre kısa🫢 10 ay 71 cm, 49 cm dogum boyu, kendi icindeki gelisimi önemli cunku kilosu beslenmesi cok yerinde
Mamaaaaa annedemir Bizde 50 cm doğmuştuk demekki birden atacaklar 🥲 siz uzunsaniz zaten uzun olur yüksek ihtimal, benim görümcem çok kısa kız halaya çekmez inşallah aminn😂