Annesiiivekuzusu 7.5 aylık olucaz ama suluktan su içmeyi beceremiyoruz henüz alıştırma yönteminiz bir fikriniz var mı 😬
jap Annesiiivekuzusu 8aylık oldu benimki hala içmiyo. Büyük kızım da içmemişti suluktan. Bardaktan devam😂
Beraninannesii Annesiiivekuzusu Çok güzel bir alıştırma bardağı önereceğim 😅 Bebedor 7503 kulplu alıştırma bardağı içinde suyun hareketine bağlı olarak giden bir pipet vari birsey var ve isterse otururken hiç kafaya dikmeden isterse yatarken her şekilde icebiliyor yumuşak uçlu olduğu içinde kavraması çok kolay yaşına kadar bunu kullandım 🤗
Annesiiivekuzusu Beraninannesii ya şuan inceledim cok guzel duruyor mamajo almıştım keske daha önce görmüş olsaydım içindeki aparat cok iyi
Beraninannesii Annesiiivekuzusu Bende mamajoo aldım baktım beceremiyor bu önerdiğimi aldım tabi o zaman 50tl gibi bir komik rakama aldığım siteye bakayım eğer hala aynı fiyatsa özelden atarım link size 🤗