Arkadaşlar 2 hafta sonra ise başlayacağım çocuğuma annem bakacak ve mecbur biberon ile besleyecek kaşıkla vs besleyemez korkuyor boğmaktan çünkü. Ama bebeğim hiç biberon istemiyor memeden başka bir şey ağzına sokmuyor cok ağlıyor midesi bulanıyor kaşıkla bile almıyor. Nasıl alıştırabilirim tecrübeleri olan yazabilir mi