ozge_yasin_budak Arkadaşlar internet reklamlarında sürekli karşıma çıkıyor acaba aranızda kullananlar var mı memnunmusunuz
honeyson ozge_yasin_budak merhaba ben kullanıyorum . Temizlik yapması kolay her yere girip çıkıyor kanepelerin altını rahat temizliyorum mesela . Kovasını boşaltması da kolay tıpaları çekiyorum su akıp gidiyor . Banyoda çok yer de kaplamıyor. Ama olumsuz bir yanı da var farkettim ki tozları bezine yapıştırmıyor . Hepsini bir araya getiriyor ben sonra peçeteyle falan alıyorum yerden
Amineslem Ben kullanıyorum canım aşırı pratik hiç yer tutmuyor en önemlisi evde nemli bi koku bırakmıyor yerlerde sulu sulu leke kalmıyor toz bırakmıyor duvarları silerken falan çok güzel temizliyor tavsiye ederim bu arada ben vip Ahmet kullanıyorum 🥰🥰