2 yaşında oğlum var 2 gündür sendeleyerek topallayarak yürüyor. Acile götürdük bişey yapmadılar yürüttüler orda ama normal yürüdü şansımıza.1 ay önce gribal enfeksiyon olmuştu ondan dolayı olabilirmiş topallamasi hala devam ediyor bugün 3.gun .doktora götürsem mi bilemedim radyasyon alsın istemiyorum başına gelen varmı acaba inşallah geçicidir 😏