Kızlar bugün tam 3 aylığız. Kızım iki gündür sabahları emdikten sonra kusuyor. Yani hiç kusmazdı kusmasına alışık olmadığım için bugün de kusunca canım sıkıldı. 3 kere öğürerek çıkardı çünkü öyle süt fazlalığını çıkarmıştır falan değil yani. Anlamıyorum ki üşüttü mü başka bir şeyi yok çok şükür 😔
Bugün çocuk doktoruna rutin kontrolü vardı ona da sorarım ama size de danışmak istedim