Kızlar genelde gece emiyor gündüz çok nadir emiyor mama veriyorum haliyle suan 4.5 aylığız 3. Ayın başından beri mamayı zorla yiyor biberonu reddediyor 3 saatte bir 90 içiyor o da içerse , ben açlık sinyalini bir türlü anlayamadım bebeğimin çünkü her şeye ağlayan bir bebek anlayamadım bir türlü ve kilo almıyor artık çünkü çok az yiyor kan değerleri de normaldi ne yapmam lazım tokken mi veriyorum acaba kaç saatte bir vermeliyim tecrübeli anneler yardım edin lütfen