Pembela Bakamıyorum artık süreklii toplu saçlarım hiç taramıyorum diğer banyoya kadar o yüzden çoook karışık oluyor ve başımı ağrıtıyor. O yüzden de sürekli banyoya girmek te istemiyorum saçlarımı açmak zor olduğu için küt kestireceğim🙄