Arkadaşlar 1,5 aylık bebeğim var. Yoğun gaz sancısı,mukuslu gürültülü kaka, popo etrafında kızarıklık, beslenme sonrası gazlanıp ağlama gbi sebeplerle alerji olduğunu düşünüyorum. Kusmaları vardı doktor önce reflü için tedavi verdi. İşe yarsmazsa alerji maması kullanacaz dedi. Kilo alımı falan iyi. Mama içip o gaz problemi yaşandıktan sonrada genel huysuzluğu ağlaması olmuyor. Döküntü vs de yok pwk ara ara sivilce gibi çıkıp kayboluyor. Doktor da çok ileri alerji olduğunu düşünmüyor. O sebeple önce bu mamayı denemek istiyorum. Kullanan var mı? Tam hidrolize değilmiş. Neocate falan daha kötüymüş galiba tadı. Sizde fayda sağladı mı?