Annebebek7 tosbiksmoms ben de kullanıyorum ama kalıbı dar mı sizce de oğlum 7 kilo 4 numara kullanıyorum ama normal oluyor biraz bol olsun istiyorum 5 de çok bol olur diye almadım
tosbiksmoms Annebebek7 kalıp olarak aloe verasiz normal baby me daha büyük sanki. 2 sını de kullandım.