melikekoselii22 3 aylık bebeğim var havalar bir anda soğudu siz açtınız mi kaloriferi ben üşüyorum bebeğimde üşüyor diye düşünüyorum ama eşim açmıyor erken diyor ben Kilis’te oturuyorum hava burda Baya soğuk geceleri açmayı düşünüyorum artık
emilia melikekoselii22 Bizim merkezi sistem oldugundan dün peteklerimiz açılmıştı. Özellikle geceleri cok soguk oluyor, kücükte cocugunuz varmış. Açın bence
GulRengi melikekoselii22 Bebeğimiz soğuk algınlığı olunca açtık. Bence hastalanmasını beklemesin eşiniz.
Momofleos Biz daha açmadık, şuan idare edebilir konumda. Oğluma zaten artık kışlık giydiriyorum üstünede bi yelek. Zaten sık sık kontrol ediyorum soğumuş mu bi tarafı diye ama artık 10-15 güne açılır
Lawyer20 melikekoselii22 bizim oda sıcaklığı gece 21-22 derece ben üşüyorum açtık biz çünkü bebeğim asla üzerinde örtü durdurmuyor
Summerwine95 melikekoselii22 biz bir hafta oldu acali.Disari güneşli olsada evin içerisi soğuk oluyordu.Kombiyi siz açın küçücük bebek var sonuçta.
Deletedmom_70 melikekoselii22 lojman olduğu için ayın 15 inde emir geldi yakılıyor artık, burasıda soğudu
Buket57 melikekoselii22 soğuk valla ben üşüyorum 🫠 kombiyi açarken kocama sorcak halim yok 🤭 kendisi de zaten aç demişti benden önce,5 buçuk aylık kızım var 1 haftadır açık.
sirinpatates melikekoselii22 benim kızda hasta oldu 2 hafta önce hala burnu akiyo zor nefes aliyo bizimkide merkezi sistem daha acmadilar dogalgaz olsa çoktan açardım
kizlarimbenimherseyim Yok burası da iyi acmadik henuz aynı doğal gaz açık gibi her taraftan güneş vuruyor o yüzden sıcak ev samsunun bi ilçesi burası
YsmAtk 1.5 aya yakındır bizim de açık kombi. Kızımın eli ayağı ısınmayınca bir de üşüdüğü için uyuyamayınca yaktık.
tosbiksmoms melikekoselii22 biz henüz açmadık evin içi soğuk olmuyor zaten oturma odası da güneş aldığı icin içerisi güzel oluyor. Ama 15- 20 güne açarız büyük ihtimalle
livanurvealpinannesi61 melikekoselii22 1 haftadır açık bizim 3 aylık bebeğim olsa açmıştım çoktan ben açtım eşim erken dedi çocuklar üşüyor valla açtım sizde açın bebek var evde