Kızlar 42 günlük bebeğim var normalde günde 4 kez felan kaka yapardı dün iki kez yaptı bugün hiç yapamadı karnı felan şiş değil ama ne mama yiyor nede emiyor aç uyumuyor huysuzlaniyir kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor masaj yapıyorum bacak hareketleri gaz damlasi bir işe yaramadı bu huysuzluk gazdandir dimi ya kaka yapmadigindandir yada karnının altına masaj yaparken böyle hopluyor gibi tepki veriyor apandisit korktum baktım 2 yaşından önce apandisit olmazmış çocuklar nolur bana bir akıl verin neden böyle gaz kaka yapmayinca böyle sıkıntıya girer dimi bir kez daha böyle oldu ama aşırı karnı sisdi ozmaan şimdi şişlik yok sanki rahat gibi ama anlayamadim akşama kadar sürerse doktora gideceğim