Günaydın anneler, özellikle ikiz bebegi olan ve çalışmak zorunda kalan annelere sormak ıstiyorum bakıcı buldunuz mu bulduysanız ne kadar a bakiyor. Bebekleriniz sizden ayrılırken ağlıyor mu ? Suan ucretsiz izindeyim ve ikizlerim 10 aylık olmak üzereler 15 aylıkken falan bakiciya vericem yani henüz 5 ayım daha var fakat ben şimdiden özlem duygusu nasıl ayrı kalicam düşüncesi geldikce aklima geldikçe tuhaf oluyorum malum annelik ve bu sürece kadar hep kendim baktim arada anneler geldi o kadar. Çalışmakta zorundayım bu süreçte anladık ki tek maaşla geçinemiyoruz her ay eksiye giriyoruz ve elimizdeki hazir parayı kullanıyoruz. Benim durumumda olan annelerimiz var mi merak ettim.