snssnm doddlı yurtdışından getirttim blw yaptığımız için heveslenip. Wee babyle daha rahat yedi. Ayrıca yine weebabynin meyve süzgecini de yazmayı unutmuşum. Kaşık altı plastik renkli, kaşık kısmı şeffaf silikon olacak. Başka kaşıkları da var karışmasın. Silikon meyve süzgeci de dönerek açulandan olsun bi klipsi olmasın