Benim bebeğim aşırı aşırı gazlıydı. Ne kadar masaj yapsam o kadar gaz çıkarıyordu. Kolikti hem de. Relactaz kullandıktan sonra uyumaya ve sakinleşmeye başladı. 2.5 aylık falandık. Ben severim bu yüzden. Bebekler laktozu sindiremediklerinden relactaz veriliyor. İçerisinde laktozu sindiren bakteri var. Yani bence verilmesinde bir sakınca yok