Gceylan asah_1712 bende ikisi de değil market boyları hiç kalıcı değil tüp boya almanızı öneririm kuaför malzemesi satan yerlerden ya da internetten vital hush ve igorayı öneririm marka olarak
asah_1712 2cocukluanne222 kızılı denedim 4-5 defa yıkamamda yoğun akıyor. Zatrn sonra kızıldan eser kalmıyor maalesef🤦🏻♀️
Iremylcnkya07 Yani kırmızı boyarsanız her marka da akar ben kırmızıya boyamıştım en iyi markada kullandım palette de kullandım aktı ama palette güzel sevmiştim ben hangi renk düşünüyorsunuz
asah_1712 Iremylcnkya07 2 yıl oldu sanırım. Kızıla boyamıştım, Palette. Aktıkca kahverengiye döndü. Bende şuan sadece kahve rengine boyamak istiyorum ya da kestane. Garnier 4.15
Mom098 asah_1712 en iyisi loreal bence saça zarar da vermiyor verdiğin paranın hakkını alıyorsun sadece çok fena kokuyor 😐
Iremylcnkya07 asah_1712 bende kahve tarzı yada kızıl viyole düşünüyorum ama ombre yaptırmıştım 1 sene olcak daha olmadı o kadar da para verdim kararsızım 🤣
2cocukluanne222 asah_1712 aynen bende kızıl yapıyorum sacimida Koleston kullanıyorum şuan kuaförde boyatmak maşallah çok pahalı olduğu için evde idare ediyoruz
asrinhatasi asah_1712 Garnier denemedim hiç ama Koleston ya da palettenin kahveleri güzel bence. Koleston bi tık pahalı ama daha iyi diyebilirim.