3 aylık oğlum var. Emzik vermek istemiyorum ilk oğlumda sıkıntı çektim biraz. Ama sürekli elini emiyor. Elindense yalancı memeyi emmesini tercih ederim. Huy kalır mı sizce elini emmesi? Sağdan soldan duyduklarım oldu ilk okulda bile parmağını emen varmış. Öyle olur dşye korkuyorum. Yalancı meme mi versem?