Usnac1995 Paramparça oldum savaşın başlamasından bu yana ne yediğimi anlıyorum ne içtiğimi ne başka birşey. Tüm dertlerimi unuttum sanki,ne enflasyon ne başka birşey insan ömrü ne kadar kısa,insanlar ne ile mücadele ediyor.Kafamı dagıtamıyorum psikolojik olarak çok kötüyüm ama kızım için kendimi bırakmıyorum,bırakamıyorum.