tugcecet benim oğlumda yapmadı 3 gün diye doktora gitmiştim. 5 güne kadar normal demişti. Ama ıkındığını görüyorsanız kabız vs hissediyorsanız siz zeytinyağı ve kimyon çayı için sütünüzden geçer. Bebişinde poposuna çok az zeytinyağı sürün isterseniz. Yumuşatır