huzurumnisa Lohusayken ilk başlarda kanamam vardı git gide kesildi hatta kanama erken bitti diyebilirim kırktan sonra kanama başladı baya yoğun neden olabilir Ben kırkta çok kanama olmadı şimdi oluyor diye düşünüyorum peki ya siz
Sesimgeliyomuuu huzurumnisa kirkbaşı derler bizde o normal suandan itibaren normal adet dongune döneceksin canim olursan bende olmustum ama hala adet olmadim kirkran sonraki 2. Ayim adetsiz gecirdigim cok dikkat et abdest aldiktan sonra hamile kalma sansin daha fazla
Umutluluk Arkadaşlar döngünüzü bilmiyormusunuz ? 40dan sonra kanama yazan 10000 kişi gördüm nerdeyse burada . Adet canım adet görüyorsunuz .
Marsila huzurumnisa Şu an 39. Gündeyiz bende de kanama oluyor adet mi acaba diyorum ama ben her ayın 28 inde adet olurdum