yesim2 Gıda dedektifinin bebivita içinde glikoz şurubu olduğu haberini gördünüz mü kızlar . Almanyadaki bebivitalarda glikoz şurubu yokmuş ama Türkiyedekinde var . Yani bizim bebeklerimiz önemsiz ve sağlıksız gıdaları yiyebilir !!!
daglarovalar yesim2 Evet bende okudum,Bebeklere bi üzülüyorum,annelere bi üzülüyorum,ülkemize ayrı üzlüyorum..Bebivita'yı kullanmayın anneler,bebeklere yedirmeyin.Kaliteden şaşmayın..
Esraciim yesim2 sonra gelsin hastalıklı nesiller. Ya bu denetlemeler ne boka yarıyor anlamıyorum. Nasıl hala bunlara izin var. Zaten kalp ve şeker hastalığında öndeyiz neyine güvenip onay veriyorlad
Melikeakiner Çok fena bir şey bu ya. Allahtan kullandığım mama harika yurt dışında da aynı içeriği burada da aynı.
Oglusum5357 Zten mama verirken kendimizi kötü hissediyoruz bide boyle uckagtlarla insana vicdan azabi yaşatıyorlar. Bebevita kulllanmiyorum ama yinede üzülüyorum 😔
zubeyde85 ben bimde gördüğümde içeriğine bakmıştım ve direkt vazgeçmiştim almaktan çok kalitesiz bir mama