Merhaba anneler, benim bebeğim 3aylık sünnet ettirmek istiyorum. Çam ve sakura 12 yaş altına yapmıyor. Bakırköy Sadi konuk eğitim ve araştırma hastanesi önceleri yapıyormuş ama artık yapmıyoruz dediler. Sizlere sormak istediğim bebeğimi sünnet yaptıracağım bir devlet hastanesi var mı bildiğiniz?