mehsima Merhaba hanımlar. Kızım 3 aylık oldu süte ek mama veriyorum günde 2-3 kez . Philips avent 125 ml yavaş akış biberonlu kullanıyorum. Acaba orta akisa geçsem bebek zorlanir mi ?
Nacafa mehsima aventler yavaş, orta akış falan diye değil de ayına/numarasına göre değişiyor. Sizin kullanmaniz gereken 3+
Umutluluk Nacafa evet bizde 3,5 aylıkken 3 numaraya geçmiştik ..ilk bebeğimde uzun süre bilmeden 1 kullanmıştım biberonu yarım yarım içip bırakıyordu . 2.bebeğimde şans eseri öğrendim 😅